sobota, 21 stycznia 2012

A teraz My!


o. Marek CSsR
więcej informacji:
DUSZPASTERZ
Asia
ZASTĘPCA PREZESA






Wiktor 
PREZES WSPÓLNOTY
"Co tu dużo mówić... zwykły, sympatyczny,
wierzący chłopak.
Interesuje się cybernetyką, polityką,
grami planszowymi i fantastyką. 
Jestem ministrantem (już od 12 lat),
chciałbym ukończyć studnia inżynierskie
i mieć wpływ na rozwój
i losy mojej ojczyzny jaką jest Polska.
Lubię polską i rosyjską literaturę
oraz filmy z obu tych krajów."




Bartosz
 Jestem chłopakiem
starającym żyć godnie bez nałogów.
Lubię spotykać się z ludźmi, 
którzy maja takie same zdania jak ja.
Interesuje się przede wszystkim handlem
i wszystkim co z nim związane od A do Z.
Uwielbiam ekologię.
A po za tym interesuje się troszkę
życiem kościelnym i liturgią.

Tadek
Paulina

                  Klaudia                          
Jestem zwyczajną dziewczyną,
uwielbiającą czytanie i rysowanie, 
a także oglądanie anime.
Interesuję się się II wojną światową,
i mam takie swoje małe hobby
w postaci zbierania kubków.











































Mateusz
Magda
Magda
Interesuję się przede wszystkim muzyką
i gitarą,
a trochę mniej sportem, filmami,
telewizją, grami, internetem i
vlogowaniem.
Poza tym lubię poznawać
nowych ludzi i nawiązywać
 nowe kontakty.

Maciej
Michał











Konrad

Jerzy

Inga










Daniel


Daniel
Karolina
Michał
Patryk

2 komentarze:

  1. i ja i magda s. to Magdaleny, ;) <to są często 2 różne imiona ale też zdrobnienie od Magdalena ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapomniał ojciec o arturze ;)

    OdpowiedzUsuń